Hae tuettuja lomia vuodelle 2018

Perhe kuvattu takaa auringonlaskussaRauhanturvaajaliitolle on myönnetty kaksi tuettua lomajaksoa, jotka järjestetään yhteistyössä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n kanssa Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksen (STEA) tuella. Lomajaksot ovat:

Työt takana -loma

Suomen Latu Kiilopää

15.04.2018 -20.04.2018

Meidän perheen loma

Kylpylähotelli Rauhalahti

22.07.2018 -27.07.2018

Lomia voi hakea aikaisintaan 3 kuukautta ennen loman alkamispäivää sähköisellä lomakkeella osoitteessa www.mtlh.fi. Lue tarkkaan hakuohjeet. Puutteellisesti täytettyjä hakemuksia ei voida käsitellä. Mukaan mahtuu 10 perhettä tai 20 hlöä (minimiryhmäkoko 16 hlöä). Loman omavastuuosuus on 20 €/vrk aikuisilta. Alle 17-vuotiailta ei peritä omavastuuta. Lomaan sisältyy täysihoito, majoitus kahden hengen huoneessa tai perhekoon mukaisissa huoneissa/huoneistoissa, lomapaikan allasosaston ja kuntosalin käyttö, yleinen vapaa-ajan ja ryhmän ohjelma. Lomien tavoitteena on, että lomalainen kokee yhteisöllisyyttä vertaisryhmässä, saa tietoa ja ohjeita arkeen sekä virkistäytyy. Avio-/avoparia kohden riittää 1 hakemus, jos lomaa anotaan yhdessä samalle loma-ajankohdalle. Lomatukihakemukseen merkitään sille varattuun kohtaan tieto Rauhanturvaajaliitolle varatusta lomajaksosta. Hakeminen ei edellytä liiton jäsenyyttä. Myönteisistä lomatukipäätöksistä ilmoitetaan lomatuen saajalle n 2 kk ennen loman alkamispäivää.

nobel haku 1psd

Suomen Rauhanturvaajaliitto ry