OKKS vesijumppakuva edited

Vertaisiltoja syksyllä 2019 Oulunkylän Kuntoutuskeskuksessa

Osoite: Käskynhaltijantie 5, 00640 Helsinki.

Rauhanturvaajaliiton ja Oulunkylän kuntoutuskeskuksen järjestämät vertaisillat jatkuvat kerran kuussa syys-joulukuussa.

Huom. Vain etukäteen ja ajoissa sähköpostilla ilmoittautuneet voidaan ottaa mukaan. Ilmoittaudu sähköpostilla os. Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Viestiin tiedot: nimi, ikä, mahdollinen erityisruokavalio. Lisätietoja vertaisilloista vertaistukikoordinaattorilta.

Vertaisillassa tarjotaan mahdollisuus virkistäytymiseen, keskusteluun, kokemusten jakamiseen ja saadaan virikkeitä omatoimiseen liikuntaan. Mukaan mahtuu 20 ensin ilmoittautunutta. Ilta on osallistujille maksuton. Matkakuluja ei korvata. Ota mukaan tarkoitukseen soveltuvat liikuntavälineet ja saunomiseen tarvittava varustus. Osallistuminen ei edellytä liittoon kuulumista. Kaikkialta Suomesta osallistujat ovat tervetulleita mukaan.

Vertaisilta alkaa ilmoittautumisella klo 16.45.

Tasan klo 17.00 alkaa liikunta- tai muu teemaosuus.

Klo 18.00 mennään saunaan, uimaan ja porealtaaseen.

Klo 19 alkaa ruokailu, juodaan kahvit ja keskustellaan vapaamuotoisesti.

Ilta päättyy klo 20.30 mennessä.

Syksyn 2019 liikuntaosuuksien teemat ovat:

Tiistai 24.9. ”Vesi antaa hyvän vastuksen”. Nivelystävällinen allasjumppa kahdeksalle ensin ilmoittautuneelle, muille kuntosaliharjoittelua. Ilmoittaudu viimeistään 17.9.

Tiistai 29.10. ”Fasse on elastinen, venyttelyllä vieläkin vetreämmäksi.” Talo tarjoaa lisäksi kierroksen: kuntosalilaitteet käytössä. Ilmoittaudu viimeistään 22.10.

Tiistai 26.11. ”Kahvakuulan kuumottava vaikutus”. Ammattilaisten ohjausta kahvakuulaharjoitteluun. Ilmoittaudu viimeistään 19.11.

Tiistai 17.12. ”Joulustressille: Stop”. Ohjattu rentoutuminen. Ilmoittaudu viimeistään 10.12.

Vastaavia vertaisiltoja voidaan järjestää paikallisyhdistysten toimintana kaikkialla Suomessa. Ota yhteys vertaistukikoordinaattoriin. Tuumaillaan yhdessä askelmerkit toiminnalle.

nobel haku 1psd

Suomen Rauhanturvaajaliitto ry