Kutsu Suomen Rauhanturvaajaliitto ry:n AMPUMAMESTARUUSKILPAILUIHIN Porin Prikaatiin Säkylään 17.8.2019

Porin Prikaati järjestää SRTL:n ampumamestaruuskilpailut Varsinais-Suomen Sinibaretit ry:n ja alueen muiden kriisinhallintaveteraaniyhdistysten sekä Turun Seudun Ampujien tukemana Säkylässä 17.8.2019

Ohjelma:
Perjantai 16.8.
Pitkämatkalaisten saapuminen ja majoittuminen, ilmoittautuminen kerholla (Huovinrinne, 27910 Säkylä) klo18.00-21.00. Mahdollisuus ruokailuun kerholla (ilmoita halustasi ruokailla kerholla ilmoittautumisen yhteydessä) tai pikkupurtavaan sotilaskodissa (avoinna klo 20.00)

Lauantai 17.8.
klo 7.10 aamupalaa tarjolla osallistujille varuskuntaravintolassa
klo 8.00 ilmoittautuminen ampumaradalla
klo 8.30 avajaiset ampumaradalla
klo 9.00 aseiden kuittaus
klo 10.00 kohdistukset, rk-ammunta, kohdistukset (5+5+5) ja rk-ammunta (10+10 ls / 150 radat)
klo 11.00 kenttälounas
klo 12.00 FP-ammunta, yleinen aloittaa / 300 m rata
klo 17.30 päivällinen ja palkintojen jako kerholla
Tilaisuuden päätös ja kotiinlähtö.

Pitkämatkalaisilla mahdollisuus majoittua la-su yö, ilmoita tarpeesta ilmoittautumisen yhteydessä. Ota mukaasi kuvallinen tunnistautumisasiakirja, ennalta täyttämäsi Puolustusvoimien lomake ”Hyväksyminen osallistujaksi ampumakilpailuun” ja voimassa oleva todistus, ampumatoiminnan kattavasta vakuutuksestasi. Ampumaturvavakuutuksen voi lunastaa mm. osoitteesta www.reservilaisliitto.fi. Huolto-ja muonitusmaksu 25€/ osallistuja maksetaan 4.8.2019 mennessä Varsinais-Suomen Sinibarettien tilille FI45 5712 2220 0354 42, viitenumerolla 3405. Ammuntojen johtajana toimii majuri Silmu (0299441250) ja sotilasmestari Pohjolainen. Teknisenä asiantuntija toimii Antti Narmio (050 558 8424). Ilmoittautuminen: yhdistykset ilmoittavat osallistujat kootusti 4.8.2019 mennessä osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Suomen Rauhanturvaajaliitto ry