sotilas hescon päällä afganistan pölypilvi taustalla edited

Suomen Rauhanturvaajaliiton vertaistuki järjestää kaiken ikäisille kriisnhallintaveraaneille suunnatun liikunnallisen viikonlopun Tanhuvaara Sport Resortissa, Savonlinnan liepeillä 18.-20.10.2019. (osoite: Moinsalmentie 1042
57230 Savonlinna)

Haku on avattu 30.8.2019 kaikille halukkaille kriisinhallintaveteraaneille. Jos nuorempia ilmoittautujia tulee, he ovat ensisijalla (20-40 vuotiaat veteraanit). Mukaan mahtuu 15 ensimmäistä ilmoittautunutta.

Viikonloppu on osallistujille täysin ilmainen. Syntyneitä matkakuluja Ei korvata.

Alustava ohjelma:

Perjantaina 18.10.2019

16:00-18:00 Saapuminen

17:30-18:30 Päivällinen

18:30- >        Tanhuvaaran ja ohjelman esittely

19:15- >        Piharastisuunnistus & alueeseen tutustuminen

Lauantaina 19.10.2019

07:00-09:00 Aamiainen

09:30-11:30 Kuntotesti: Kehon kuntoindeksi

12:00-12:24 Lounas

13:15- 14:00 Luento

14:15-15:45 Crosstraining

16:00-16:45 Kehonhuolto

17:00->         Rantasaunalla visailua, saunomista ja iltapala

Sunnuntai 20.10.2019

07:00-09:00 Aamiainen

09:00-10:30 Seinäkiipeily & puhallustikka

10:45-11:30 Testipalaute & vinkit kotiin

12:00->          Lounas ja Hyvää kotimatkaa

Huom! ilmoittautumisaikaa jatkettu!

Huom! Ilmoittautumisen yhteydessä annetaan seuraavat tiedot: nimi, postiosoite, sähköposti, puhelinnumero, mahdollinen ruoka-aineallergia, voitko tarjota/tarvitsetko kimppakyytiä mistä/minne; lyhyt perustelu, miksi juuri sinä hyötyisit vertaistukiviikonlopusta; oletko osallistunut aikaisemmin KuntoTreffeille tai vastaaville (Huom. mahdollisesti tuetuille lomille osallistumista ei tarvitse ilmoittaa).  Ilmoittatuneisiin otetaan yhteyttä sähköpostilla ilmoittautumisajan päätyttyä. Etusija on heillä, jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet vastaaviin KuntoTreffit tms. tilaisuuksiin.

nobel haku 1psd

Suomen Rauhanturvaajaliitto ry