Insignia NATO Army KFOR

HUOM!

Vielä tarvitaan vähintään kolme nimeä lisää, että tilaisuus saadaan järjestettyä!

Välittäkää tietoa Kosovon veteraaneille!

Rauhanturvaajaliitto järjestää Kosovossa palvelleille kriisinhallintaveteraaneille suunnatun vertaisukiviikonlopun 29.11.-1.12.2019 Tanhuvaaran urheiluopistolla, Savonlinnan liepeillä.

Mukaan ovat tervetulleita kaikki KFOR-operaatiossa vuosien varrella palvelleet kriisinhallintaveteraanit.

Viikonloppu alkaa perjantaina 29.11. klo 16.00 ja kotiin lähdetään sunnuntaina 1.12. puolilta päivin lounaan jälkeen.

Ohjelmassa pientä liikuntaa, yhdessäoloa, saunomista ja tietenkin kokemusten jakoa. Tarkempi ohjelma julkaistaan marraskuun alussa.

Ilmoittautumiset s-postilla: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. viimeistään 5.11.2019. Mieluummin jo ennnemmin, niin tiedetään, saadaanko riittävä määrä osallistujia!

Ilmoittautumisen yhteydessä kerro:

Ikäsi, yhteystietosi, palvelusaikasi KFOR-operaatiossa ja muut mahdolliset operaatiot, ruoka-allergiat, toivomukset huonetoverista, voitko tarjota/tarvitsetko kimppakyytiä ja lisäksi jos sinulla on erityistoiveita tai tarpeita. Kerro myös, jos olet aikaisemmin osallistunut Rauhanturvaajaliiton järjestämiin vertaistuki- tai kuntoutus tapahtumiin.

Majoitus kahdenhengen huoneissa.

Rauhanturvaajaliitto ei korvaa koituneita matkustuskuluja.

nobel haku 1psd

Suomen Rauhanturvaajaliitto ry