Rauhanturvaajille ja läheisille on tarjolla tukipareja ympäri maata.

Tärkeintä on toivo tukiparitoiminta parempiavioliitto

Suurin osa rauhanturvaajista palaa kotiin hyvissä voimissa, hyvillä mielin, vahvempana ja kokeneempana. Useimmiten myös parisuhde voi hyvin, perhe sopeutuu uudenlaiseen arkeen ja elämä jatkuu ilman suurempia ongelmia.

Jos kuitenkin kaipaat apua parisuhteen hoitoon kotiutumisen jälkeen, tarjolla on koko maan kattava tukiparitoiminta, jota järjestää Rauhanturvaajaliiton kumppani Parempi avioliitto ry. Tämäkin toiminta perustuu vapaaehtoiseen vertaistukeen. Koulutettuja tukipareja on yli sata ympäri Suomea. Ruuhkavuosien pikkulapsiarki; lapsettomuuden kanssa kipuilu; vuorovaikutuksen ongelmat; huoli suhteen hyvinvoinnista; uusperheen koukerot; jonnekin vaan kadonnut rakkaus; pikkuasioista riiteleminen; jokin vaan hiertää… nämä kysymykset ovat esimerkkejä siitä, mistä tukiparin kanssa voi jutella.

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä Rauhanturvaajaliiton vertaistukikoordinaattori Timo Ryhäseen sähköpostilla timo.ryhanen@rauhanturvaajaliitto.

Katso lisää yhteistyökumppanimme sivuilta: https://parempiavioliitto.fi/tukiparityo/

Sieltä löydät myös hakuohjeet tukiparille.

Kaveria ei jätetä. Eikä kaverin perhettä. Tukea on tarjolla!

nobel haku 1psd

Suomen Rauhanturvaajaliitto ry