Vertaistukitoiminnan vapaaehtoisten koulutussuunnitelma 2020

Vuodelle 2020 vertaistukitoiminnassa mukana oleville on suunniteltu koulutusta seuraavasti:

1. 22.2.2020 Yhdistysten vertaistukivastaavien koulutus. Koulutus tapahtuu yhdessä yhdistysten järjestökoulutuksen kanssa. Aamupäivällä toteutetaan kaikille suunnattu Office 365-koulutus. Iltapäivällä jakaudutaan niin, että yhdistysten puheenjohtajille ja sihteereille annetaan järjestökoulutusta ja vertaistukivastaaville koulutetaan vertaistukitapahtumien järjestämiseen liittyvät toimintamallit ja tarkennetut ohjeet. Koulutuksen alustava ohjelma:

9.30 aamukahvi
10.00-12.30 Office 365-koulutus: (Lakeus Office Oy)
12.30 buffet-lounas Töölön Sävel -ravintolassa
13.15 Membook-koulutusta
13.15 -15.00 Vertaistukikoulutus: Timo Ryhänen ja Keijo Keskinen
14.30 järjestöasioita
15.00 koulutus päättyy

Paikka: Döbelninkatu 2, 5 krs, Helsinki. Ilmoittautuminen ja lisätiedot yhdistyksittäin Ville Mäntysaaren ohjeistuksen mukaisesti 7.2. mennessä.

Huomio! 4.-5.4.2020 suunniteltu vertaistukipuhelimen koulutusviikonloppu on jouduttu perumaan korona-virusuhkan takia. Ilmoittautuneille on tiedotettu asiasta. Koulutusviikonloppu siirretään ajankohtaan 21.-22.11.2020. Paikka on sama: aloitamme Helsingissä, josta siirrymme laivalle.2. 4.-5.4.2020 Vertaistukipuhelimen päivystäjien koulutus.

3. 12.-13.9.2020 Yleinen vertaistukikoulutus ja ideointiviikonloppu kaikille vertaistukitoiminnasta kiinnostuneille. Uusille vertaistukitoiminnasta kiinnostuneille sekä jo vertaistukitoiminnassa mukana oleville tarkoitettu viikonloppu, jossa kerrataan toiminnan periaatteita ja kerrotaan tulevista mahdollisuuksista. Paikka: Siikaniemen kurssikeskus; Siikaniementie 210, 16730 Kutajärvi (Hollola). Lisätiedot ja ilmoittautuminen 11.8. mennessä: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

4. 21.-22.11.2020 Kotiuttamiskoulutuksen ryhmänohjaajien ja vertaistukipuhelimen päivystäjien yhteinen koulutusviikonloppu. Ohjelma tarkentuu lähempänä. Huom. mukana Ira Virtanen, joka on perehtynyt miesten väliseen ystävyyteen ja viestintään. Paikka: alustavasti suunniteltu Varalan urheiluopisto; Varalankatu 36, 33240 Tampere. Lisätiedot ja ilmoittautuminen 20.10.mennessä: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Tervetuloa

nobel haku 1psd