Oulunkylankuntoutussairaala allaskuva

Kunnonpaikkaan hakemaan hikeä pintaan ja keskustelemaan iltapalalle!

Pohjois-Savon Rauhanturvaajat järjestävät liikunnallisen vertaistuki-illan Kunnonpaikassa, osoite Jokiharjuntie 3, 70910 Vuorela (Siilinjärvi).  Seuraavan kerran tiistaina 25.08. klo 17.00 alkaen. Liikuntaosuuden teemana on kuntosali.

Ohjelmassa lisäksi saunominen ja yhteinen iltapala.

Ilmoittautumiset Mauri Pekuriselle puhelin: 044 3624898.

Vertaistukimatka Varsinais-Suomen seudun rauhanturvaajaveteraaneille

Varsinais-Suomen Sinibaretit järjestävät SRTL:n vertaistuen tukemana yön yli retken Wanhaan Veteraaniin (www.rvpk.fi) Haminaan 12.-13.9.2020. Hinta n. 80 €, sisältäen matkan, majoituksen aamiaisella, ruokailun ja sisäänpääsymaksun. Matkalla vertaistukitilaisuus ja keskusteluja rauhanturvaajapalveluksen kokemuksista. Ilmoittautumiset sähköpostilla Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai tekstiviestillä 040 771 6371. Koronavirus tilanteesta johtuvat muutokset mahdollisia.

Huom! Oulunkylän kuntoutuskeskuksen vertaistuki-illat, äly-kuntosalivuorot ja vertaistukikeilaus Helsinginkadulla jatkuu 1.9.20 lähtien.

Jos koronatilanen ei aseta kokoontumisrajoituksia, mm. seuraavia tilaisuuksia järjestetään syksyllä 2020:

Oulunkylän kuntoutuskeskuksen vertaistuki-illat jatkuvat syksyllä 2020. Tervetuloa liikkumaan, saunomaan, uimaan, porealtaaseen, iltapalalle ja juttelemaan. Osoite: Käskynhaltijantie 5, 00640 Helsinki.

Huom. Vain etukäteen sähköpostilla ilmoittautuneet voidaan ottaa mukaan. Ilmoittaudu sähköpostilla os. Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Viestiin tiedot: nimi, ikä, mahdollinen erityisruokavalio.

Vertaisillassa tarjotaan mahdollisuus virkistäytymiseen, keskusteluun, kokemusten jakamiseen ja saadaan virikkeitä omatoimiseen liikuntaan. Mukaan mahtuu 20 ensin ilmoittautunutta. Ilta on osallistujille maksuton. Matkakuluja ei korvata. Ota mukaan tarkoitukseen soveltuvat liikuntavälineet ja saunomiseen tarvittava varustus. Osallistuminen ei edellytä liittoon kuulumista. Kaikkialta Suomesta osallistujat ovat tervetulleita mukaan.
Vertaisilta alkaa ilmoittautumisella klo 16.45. Tasan klo 17.00 alkaa liikuntaosuus. Klo 18 mennään saunaan, uimaan ja porealtaaseen. Klo 19 ruokailu, kahvit ja keskustellaan vapaamuotoisesti. Ilta päättyy klo 20.30 mennessä.
Liikuntaosuuksien teemoja ovat:

1.9. ”Happihyppyä; ultimate; sauvakävely tai muuta yllättävän mukavaa ulkoliikuntaa”. Ilmoittautumisaikaa jatkettu tähän iltaan poikkeuksellisesti 31.8. asti.
27.10. ”Vesi antaa hyvän vastuksen”: allasjumppa kahdeksalle ensin ilmoittautuneelle, muille saliharjoittelua. Ilmoittautuminen viimeistään 20.10.
24.11. ”Fasse on elastinen, venyttelyllä vieläkin vetreämmäksi.” Talo tarjoaa lisäksi kierroksen: kuntosalilaitteet käytössä. Ilmoittautuminen viimeistään 17.11.
15.12. Stop joulustressi! Rentoutus-ilta. Ilmoittautuminen viimeistään 8.12.

"Älykuntosaliryhmä" rauhanturvaajaveteraaneille Oulunkylän kuntoutuskeskuksessa jälleen käytössä! Ota Kriisinhallintaveteraanikortti mukaan!
Ennen kuntosaliharjoittelun aloittamista fysioterapeutti kartoittaa lähtötilanteesi ja laatii juuri Sinulle sopivan kuntosaliohjelman älykortille. Kartoituksen sopimushinta on 50 €. Varaa aika kartoitukseen puh. 040 570 1439.
Voit harjoitella kuukausihinnalla 40 € (sopimushinta).
Harjoittelukausi syksyllä: 31.8. - 31.12.2020; Ma ja Ke klo 16.30-19.30 (poistuminen OKKS:sta klo 20 mennessä)
Pe klo 15.00 - 19.30 (poistuminen OKKS:sta klo 20 mennessä)
La klo 10.00 - 15.00 (poistuminen OKKS:sta klo 16 mennessä)
Fysioterapeutti on ohjaamassa harjoittelua jokaisen kuukauden ensimmäisenä maanantaina ja keskiviikkona klo 16.30 - 18.00.
Käytössä on HUR Smart Touch -älykuntosalilaitteet. Voit seurata harjoittelusi edistymistä ja lihasvoimiesi paranemista kuntosalin tietokoneelta. Kannattaa tulla porukassa, jolloin harjoittelukin on hauskempaa. Treenien jälkeen voit käydä saunomassa.
Omat varusteet mukaan.

Vertaistukitilaisuuksia keilailun ja keskustelun merkeissä järjestetään Helsingissä Rauhanturvaajaliiton vertaistuen ja Helsingin Rauhanturvaajien kanssa lähiaikoina seuraavasti: 8.9.; 20.10.; 17.11.
Ilta on kriha-kortin omaaville maksuton. Paikka: Fun Bowling & Bar / Tarmin Oy Helsinginkatu 25, Helsinki. Tule paikalle klo 17.45. Keilailu alkaa tasan klo 18 ja klo 19 siirrytään pienelle iltapalan äärelle keskustelemaan. Mukaan mahtuu 12 osallistujaa. Ilmoittautumiset Petri Välimaalle puh. 0503171551 (klo 7-14) viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta. Huom. alennuksen saamiseksi ota kriha-kortti mukaan! Tilaisuudet järjestetään, jos koronarajoituksia ei tule.

nobel haku 1psd

Suomen Rauhanturvaajaliitto ry