Oulunkylankuntoutussairaala allaskuva

Oulunkylän kuntoutuskeskuksen vertaistuki-illat jatkuvat vuonna 2020. Tervetuloa liikkumaan, saunomaan, uimaan, porealtaaseen, iltapalalle ja juttelemaan. Osoite: Käskynhaltijantie 5, 00640 Helsinki.

Huom. Vain etukäteen sähköpostilla ilmoittautuneet voidaan ottaa mukaan. Ilmoittaudu sähköpostilla os. Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Viestiin tiedot: nimi, ikä, mahdollinen erityisruokavalio.

Vertaisillassa tarjotaan mahdollisuus virkistäytymiseen, keskusteluun, kokemusten jakamiseen ja saadaan virikkeitä omatoimiseen liikuntaan. Mukaan mahtuu 20 ensin ilmoittautunutta. Ilta on osallistujille maksuton. Matkakuluja ei korvata. Ota mukaan tarkoitukseen soveltuvat liikuntavälineet ja saunomiseen tarvittava varustus. Osallistuminen ei edellytä liittoon kuulumista. Kaikkialta Suomesta osallistujat ovat tervetulleita mukaan.
Vertaisilta alkaa ilmoittautumisella klo 16.45. Tasan klo 17.00 alkaa liikuntaosuus. Klo 18 mennään saunaan, uimaan ja porealtaaseen. Klo 19 ruokailu, kahvit ja keskustellaan vapaamuotoisesti. Ilta päättyy klo 20.30 mennessä.
Liikuntaosuuksien teemoja ovat:

21.1. ”Vesi antaa hyvän vastuksen”: allasjumppa kahdeksalle ensin ilmoittautuneelle, muille saliharjoittelua. Ilmoittautuminen viimeistään 14.1.

25.2. ”Kahvakuulan kuumottava vaikutus”. Ammattilaisten ohjausta kahvakuulaharjoitteluun. Ilmoittaudu viimeistään 18.2.

31.3. (yleisön pyynnöstä uudestaan) ”Vesi antaa hyvän vastuksen”: allasjumppa kahdeksalle ensin ilmoittautuneelle, muille saliharjoittelua. Ilmoittautuminen viimeistään 24.3.

28.4. ”Happihyppyä; ultimate-fresbee (joukkueittain); sauvakävely tai muuta yllättävän mukavaa ulkoliikuntaa”. Ilmoittautuminen viimeistään 21.4.

Helsingissä järjestetään Rauhanturvaajaliiton vertaistuen ja Helsingin Rauhanturvaajien kanssa vertaistukitilaisuuksia keilailun ja keskustelun merkeissä alkuvuonna seuraavasti: 28.1. klo 18; 3.3. klo 18 ja 7.4. klo 18. Ilta on kriha-kortin omaaville maksuton. Paikka: Fun Bowling & Bar / Tarmin Oy Helsinginkatu 25, Helsinki. Tule paikalle klo 17.45. Keilailu alkaa tasan klo 18 ja klo 19 siirrytään pienelle iltapalan äärelle keskustelemaan. Mukaan mahtuu 12 osallistujaa. Ilmoittautumiset Petri Välimaalle puh. 0503171551 (klo 7-14) viimeistään viikkoa ennen tilaisuutta. Huom. alennuksen saamiseksi ota kriisinhallintaveteraanikortti mukaan!

nobel haku 1psd

Suomen Rauhanturvaajaliitto ry