Rauhanturvaajaliiton jäsenille järjestetään mahdollisuus osallistua vertaistuki- ja kuntoutusviikonloppuun Oulunkylän kuntoutuskeskuksessa Helsingissä 2.-4.10.2020.

Oulunkylän kuntoutuskeskus (Käskynhaltijantie 5, 00640 Helsinki)  tarjoaa Rauhanturvaajaliiton jäsenille vertaistuki- ja kuntoutusviikonlopun 2.-4.10.2020.

Ensisijaisesti tilaisuuteen pääsevät sellaiset liiton jäsenet, jotka eivät ole aikaisemmin päässeet osallistumaan vertaistuki- tai kuntoutustyyppisiin tilaisuuksiin. Viikonlopun ohjelma sisältää ryhmäkuntoutusta, runsaasti vapaata ohjelmaa, liikunnallisuutta ja keskustelumahdollisuuksia. Tarkka ohjelma suunnitellaan yhdessä Oulunkylän kuntoutuskeskuksen ammattilaisten ja osallistujien kanssa.

Tilaisuuteen voi osallistua max 10 henkeä. Tilaisuus on osallistujille maksuton. Matkakustannuksia ei korvata. Osallistujat valitaan tarveharkinnan perusteella. Muutokset ovat mahdollisia, jos koronatilanne aiheuttaa kokoontumisrajoituksia. Lisätietoa puhelimitse puh 040-7219007 Timo Ryhänen arkisin klo 8-16, sähköpostilla Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.. Hakemukset kirjallisesti samaan sähköpostiin 18.9.2020 klo 16 mennessä.

nobel haku 1psd

Suomen Rauhanturvaajaliitto ry