Rauhanturvaajaliiton jäsenyhdistyksilleen järjestämän koulutuksen pääpaino on viime aikoina ollut veteraanitukikoulutuksessa. Sitä on järjestetty paljon. Rauhanturvaajaliitto järjestää tästä koulutustaakasta huolimatta taas ensi syksynä koulutusta myös järjestöasioista. Koulutusta on jäsenyhdistysten jäsenille syksyn aikana kaksikin kertaa. Ensimmäinen toimintasuunnitelmassakin mainittu järjestökoulutus järjestetään 15.8. Tampereen Suomalaisella Klubilla. Tilaisuuteen toivotaan osallistuvan jäsenyhdistysten ylintä johtoa kuten puheenjohtajistoa, sihteeristöä, jäsenvastaavia. Tilaa on varattu niin, että jokaisesta yhdistyksestä mukaan sopii kahdesta kolmeen osallistujaa. Tilaisuus on osallistujille maksuton ja liitto korvaa yhdistyksille myös osallistujien matkakulut.
Tilaisuudessa käsitellään kokoustekniikkaa ja liiton järjestöasioita. Kouluttajina toimivat liiton toimihenkilöt. Tilaisuudessa käsitellään liiton toiminnan kehitystä, tulevaisuuden näkymiä ja näköpiirissä olevia suuria muutoksia.
Mukana on tilaisuudessa myös Rauhanturvaajalehden ja liiton hallituksen edustajia.

Toinen liiton koulutusrupeama käsittelee yhtä noista edellä mainituista muutoksista eli uuden jäsenrekisterin käyttöä ja uutta rekisterikäytäntöä. Tilaisuus järjestetään 21.11. samassa paikassa kuin järjestökoulutuskin. Tämä tilaisuus on tarkoitettu lähinnä jäsenyhdistysten jäsenrekisterivastaaville.
Rauhanturvaajaliiton uusi jäsenrekisteri Liitto-Nekkari valmistuu kesän aikana ja se otetaan käyttöön vuoden vaihteessa.

Nobel -muistoristi