Suomen Rauhanturvaajaliiton hallitus on päättänyt irtisanoa kannatusjäsensopimuksen Reserviläisliiton kanssa. Syyt kannatusjäsenyyden lopettamiseen ovat taloudelliset.  Yhteistyötä RES:n kanssa liitto jatkaa tiiviisti edelleen, mutta siihen ei liity enää rahaliikennettä. Tämä tarkoittaa myös sitä, että nykyiset RES:n kautta saadut jäsenetuudet eivät päde enää ensi vuonna.
Etujen menetyksen rauhanturvaajaliitto korvaa kehittämällä omia jäsenetujaan. Vuoden vaihteeseen mennessä ihan kaikkea mahdollista ei järjestymään saada. Vaakalaudalla on myös jäsenkortti.
Jäsenistön ja liiton jäsenyhdistysten osallistuminen Reserviläisurheiluliiton tapahtumiin on myös vielä lopullista ratkaisua vailla. Yhtenä varteenotettavana vaihtoehtona liiton hallitus pitää liittymistä suoraan RESUL:n jäseneksi. Jäsenyydellä liitto pääsisi vaikuttamaan RESULissa muiden jäsenten tavoin ja liitollamme olisi paremmat edellytykset kehittää omia urheilumuotojaan ja -tapahtumiaan.

Nobel -muistoristi