Reserviläisurheiluliiton (RESUL) hallitus hyväksyi Suomen Rauhanturvaajaliiton jäsenekseen 1.1.2010 alkaen.

Jäsenyyshakemusta edelsi liiton toiminnanjohtajan vierailu SRTL:n järjestöpäivillä elokuussa Tampereella sekä puheenjohtaja Timo Sysilammen vierailu Suomen Rauhanturvaajaliiton hallituksen kokouksessa syyskuun alussa Seinäjoella.

- Suomen Rauhanturvaajaliiton kanssa käydään neuvottelut  siitä, mitkä heidän tarpeensa ja odotuksensa on tulevalle yhteistyölle. Toki meidän pitää myös miettiä sitä, millä resursseilla tätä palvelutoimintaa teemme, koskapa RESUL:lla on 1.1.2010 jo viisi valtakunnallista liittoa jäsenyhteisöinään ja lisäksi Reserviläisliiton ja Suomen Reserviupseeriliiton piiriorganisaatiot. Jäsenliittojemme jäsenmäärä alkaa lähennellä jo 100 000 henkilöä ensi vuoden alusta ja se tuo haasteita myös oman organisaatioomme kehittämiselle, toteaa Reserviläisurheiluliiton toiminnanjohtaja Risto Tarkiainen.

Nobel -muistoristi