OKKS vesijumppakuva edited

Vertaisiltoja talvella ja keväällä 2019 Oulunkylän Kuntoutussairaalassa

Osoite: Käskynhaltijantie 5, 00640 Helsinki.

Rauhanturvaajaliiton ja Oulunkylän kuntoutussairaalan järjestämät vertaisillat jatkuvat kerran kuussa tammi-huhtikuussa.

Syyskaudesta ilmoitetaan myöhemmin.

Huom. Vain etukäteen sähköpostilla ilmoittautuneet voidaan ottaa mukaan. Ilmoittaudu sähköpostilla os. Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Viestiin tiedot: nimi, ikä, mahdollinen erityisruokavalio. Lisätietoja vertaisilloista vertaistukikoordinaattorilta.

Vertaisillassa tarjotaan mahdollisuus virkistäytymiseen, keskusteluun, kokemusten jakamiseen ja saadaan virikkeitä omatoimiseen liikuntaan. Mukaan mahtuu 20 ensin ilmoittautunutta. Ilta on osallistujille maksuton. Matkakuluja ei korvata. Ota mukaan tarkoitukseen soveltuvat liikuntavälineet ja saunomiseen tarvittava varustus. Osallistuminen ei edellytä liittoon kuulumista. Kaikkialta Suomesta osallistujat ovat tervetulleita mukaan.

Vertaisilta alkaa ilmoittautumisella klo 16.45.

Tasan klo 17.00 alkaa liikuntaosuus.

Klo 18.00 mennään saunaan, uimaan ja porealtaaseen.

Klo 19 alkaa ruokailu, juodaan kahvit ja keskustellaan vapaamuotoisesti.

Ilta päättyy klo 20.30 mennessä.

Kevään 2019 liikuntaosuuksien teemat ovat:

Tiistai 29.1. ”Vesi antaa hyvän vastuksen”. Nivelystävällinen allasjumppa kahdeksalle ensin ilmoittautuneelle, muille kuntosaliharjoittelua. Ilmoittaudu viimeistään 22.1.

Tiistai 26.2. ”Fasse on elastinen, venyttelyllä vieläkin vetreämmäksi.” Talo tarjoaa lisäksi kierroksen: kuntosalilaitteet käytössä. Ilmoittaudu viimeistään 19.2.

Tiistai 26.3. ”Kahvakuulan kuumottava vaikutus”. Ammattilaisten ohjausta kahvakuulaharjoitteluun. Ilmoittaudu viimeistään 19.3.

Tiistai 23.4. ”Sauvakävelyn salat”. Liikutaan ulkona. Opetellaan sauvakävelyn oikea ja tehokas tekniikka. Ilmoittaudu viimeistään 16.4.

Vastaavia vertaisiltoja voidaan järjestää paikallisyhdistysten toimintana kaikkialla Suomessa. Ota yhteys vertaistukikoordinaattoriin. Tuumaillaan yhdessä askelmerkit toiminnalle.

nobel haku 1psd

Suomen Rauhanturvaajaliitto ry