Maailmanlaajuisen veteraanijärjestön WVF:n 26. yleiskokous pidettiin Kööpenhaminassa 19. - 23.10.2009. Heti kokouksen avajaisissa Suomen Rauhanturvaajaliiton virallinen jäsenhakemus ratifioitiin yksimielisesti. Kokoukseen osallistui 51 maan edustajajärjestöt viidestä maanosasta.

Yleiskokouksen lisäksi järjestön eurooppalainen kokous (SCEA – Standing Committee for European Affairs) valitsi Norjan Dan-Viggo Bergtunin yksimielisesti (SCEA VP) Euroopan komitean pääsihteeriksi. Lisäksi Euroopan komitean naisten asioiden työryhmän (SCEA Working Group for Womens Affairs) puheenjohtajaksi valittiin mm. ISAF-rauhanturvaajaveteraani ja tanskalainen sairaanhoitaja Ingelise Klaris. Henkilövalinnat vahvistivat selkeästi pohjoismaiden vaikutusvaltaa järjestössä. Maailmanjärjestön presidentti Abtul Hamid Ibramim kiteytti puheenvuoroissaan että rauhanturvaajien veteraanitoiminnan tulevaisuus on merkittävä järjestön toiminnan vahvistumisen jatkumiselle.

Suomesta edustajia oli paikalla kaikista neljästä sotiemme veteraanijärjestöistä. Suomen Rauhanturvaajaliittoa edustivat puheenjohtaja Heikki Holma ja kv-asioiden sihteeri Tom Asplund.