Tampereen Kokonaisturvallisuus 2015 -suurtapahtumassa 4. -6.9. vieraili yli 16 000 kävijää. Messujen mukaansatempaava ohjelma sekä toiminnalliset pisteet tarjosivat runsaasti tietoa ja turvallisuustaitoja kaikenikäisille.

Aktiivinen messutunnelma välittyi myös SRTL:n osastolle, jossa messuvieraat tutustuivat operaatioihin videoesitysten välityksellä. Vieraat saivat kosketuksen myös nykyaikaiseen kriisinhallintaan: Libanonista tuoreeltaan kotiutuneet liiton esittelijät Atte Korkeila ja Ville Turunen kertoivat kokemuksistaan sekä vastailivat lukuisiin vieraiden kysymyksiin. Myös liiton tarjoama toiminta ja vertaistuki olivat vahvasti esillä.

Messuosastollamme vieraat saivat arvioida suojaliivin painon. Arviot vaihtelivat 8 kg:n ja 100 kg:n välillä. Oikea vastaus on 14 kg, jonka arvioi oikein viisi osallistujaa. Kaikkien vastaajien kesken arvottiin kolme Rauhanturvaajalehden vuosikertaa, heille lähtee henkilökohtainen ilmoitus.