Päivä on osa rauhanturvaamisen 60-juhlavuoden tapahtumia. Myös liiton oma Faitterit –soittokunta esiintyy päivän aikana. Tarkoituksena on, että rauhanturvaajat eri värisine baretteineen näkyvät vahvasti Haminassa.

Suomen Rauhanturvaajaliiton jäsenyhdistysten jäsenillä on mahdollisuus hankkia tapahtumaan alennuslippuja.Hinta on 40 € sisältäen lippupalvelun toimitusmaksun perjantai-illan marssishow-esitykseen (max 2 lippua/jäsen). Liput on lunastettava Lippupalvelu Oy:n toimipisteistä 31.3.2016 mennessä. Vaihtoehtona on ryhmälippu min 10 hlöä: 40 €/hlö 31.12.2015 saakka suoraan Hamina Tattoon toimistosta, 45 €/hlö 1.1. - 31.5.2016 Lippupalvelusta (lisätään Lippupalvelun toimitusmaksu 10 €/varaus)

SUOMALAISTEN RAUHANTURVAAJIEN MERKIT JA TUNNUKSET 1956-2016 -NÄYTTELY

Ainutlaatuinen tilaisuus nähdä rauhanturvaamisen 60-vuotisjuhlavuonna yksityisen keräilijän keräämä Suomen suurin rauhanturvaajien merkki- ja aihekokoelma. Esillä erittäin kattavasti rauhanturvaajien käyttämiä merkkejä ja tunnuksia ensimmäisestä vuoden 1956 operaatiosta aina viimeisimpiin operaatioihin. Kokoelma on ensimmäistä kertaa julkisesti esillä näin laajana näyttelynä.

Hamina, RUK päärakennuksen alakerta. Avoinna to-pe 4.-5.8.2016 klo 10.00-20.00 ja la 6.8.2016 klo 10-21!

Tervetuloa runsain joukoin Haminaan näkymään ja nauttimaan päivän tapahtumista!