Rauhanturvaajaliiton vertaistuki ja Oulunkylän kuntoutussairaala järjestävät vähintään 65 vuotta täyttäneille kriisinhallintaveteraaneille KuntoTreffit -tapahtuman 25.-27.5.2018 Oulunkylän kuntoutussairaalassa Käskynhaltijantie 5, 00640 Helsinki.

Viikonloppuun sisältyy täysihoito ja majoitus kahden tai useamman hengen huoneessa. Ohjelma, majoitus ja ylläpito ovat osallistujille ilmaista. Matkat korvataan halvimman kulkuneuvon kulujen mukaisesti.

KuntoTreffit -tapahtuma alkaa lounastarjoilulla Ravintola Veljeshovissa pe 25.5. klo 12 ja päättyy su 27.5. lounaaseen. Tavoitteena on tarjota mahdollisuus arvioida elämäntapavalintojen vaikutusta hyvinvointiin ja antaa mahdollisuus virkistäytymiseen. Ohjelmaan sisältyy ryhmämuotoista kuntoutusta ja vertaistukea tarjoavaa toimintaa.

KuntoTreffeillä toimintaa ohjaavat eri alojen ammattilaiset. Ohjelmaan voi osallistua oman terveydentilan sallimissa rajoissa. KuntoTreffeille valitaan 10 osallistujaa.

Hakea voit pe 4.5.2018 asti kahdella vaihtoehtoisella tavalla:

1. Internet-osoitteesta (kts alla) täyttämällä hakulomake:
https://my.surveypal.com/Kriha-veteraanien--ikä-65v---KuntoTreffit-25.-27.5.2018-ilmoittautuminen Linkki ilmoittautumiseen löytyy myös internet-osoitteesta:

2. Lähetä postissa hakemus-kirje osoitteeseen: Rauhanturvaajaliitto, Vertaistukikoordinaattori Timo Ryhänen, Ratamestarinkatu 9 C 00520 Helsinki. Kirjeestä tulee käydä ilmi: ilmoittautujan etu- ja sukunimi; sähköpostisosoite (johon lähetetään vastaus KuntoTreffit-hakemuksen käsittelystä 11.5. mennessä); puhelinnumero; postiosoite; ruoka-aineallergiat; lyhyt perustelu, miksi arvelet hyötyvästi kuntoutusjaksosta; liikuntarajoitteet tms.; muuta oleellista tietoa hakemuksesi tueksi.

Kirjehakemuksen on oltava perillä 4.5. mennessä.

Nobel -muistoristi