Huom! Meidän perheen tuetun loman hakuaikaa jatkettu 13.5.2018 asti! Lisäksi mukaan voi hakea sekä lapsiperheet että muut aikuishakijat.

Rauhanturvaajaliitolle on myönnetty tuettu lomajakso, joka järjestetään yhteistyössä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n kanssa Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksen (STEA) tuella.

Meidän perheen loma Kylpylähotelli Rauhalahti
22.07.2018 -27.07.2018

Voit hakea tätä lomaa sähköisellä lomakkeella osoitteessa www.mtlh.fi. Lue tarkkaan hakuohjeet. Puutteellisesti täytettyjä hakemuksia ei voida käsitellä. Mukaan mahtuu 10 perhettä tai 20 hlöä (minimiryhmäkoko 16 hlöä). Loman omavastuuosuus on 20 €/vrk aikuisilta. Alle 17-vuotiailta ei peritä omavastuuta. Lomaan sisältyy täysihoito, majoitus kahden hengen huoneessa tai perhekoon mukaisissa huoneissa/huoneistoissa, lomapaikan allasosaston ja kuntosalin käyttö, yleinen vapaa-ajan ja ryhmän ohjelma. Lomien tavoitteena on, että lomalainen kokee yhteisöllisyyttä vertaisryhmässä, saa tietoa ja ohjeita arkeen sekä virkistäytyy. Avio-/avoparia kohden riittää 1 hakemus, jos lomaa anotaan yhdessä samalle loma-ajankohdalle. Lomatukihakemukseen merkitään sille varattuun kohtaan tieto Rauhanturvaajaliitolle varatusta lomajaksosta. Hakeminen ei edellytä liiton jäsenyyttä. Myönteisistä lomatukipäätöksistä ilmoitetaan lomatuen saajalle mahdollisimman pian.

Nobel -muistoristi