Siikaniemi LahtiKiinnostaako Rauhanturvaajaliiton vapaaehtoistoiminta? Tule mukaan vertaistukipuhelimen päivystäjien ja liiton vetu-vapaaehtoisten – uusien ja kokeneiden - virkistäytymis- ja koulutusviikonloppuun 15.-16.9.2018. Siikaniemen leirikeskukseen, Siikaniementie 210 16730 Kutajärvi (noin 16 km Lahdesta). Tutustumme toisiimme paremmin, jaamme kokemuksia, kehitämme vetu-toimintaa ja virkistäydymme yhdessä. Pääsemme saunomaan rantasaunaan! Etukäteen ilmoittamalla pitkämatkalaisille järjestyy majoitus jo pe 14.9. Tilaisuus on osallistujille maksuton. Matkakulut korvataan halvimman kulkuneuvon mukaisesti.

Ilmoittautumisen yhteydessä mainitse: nimi, osoite, puhelin, mahdollinen ruoka-aineallergia, tarvitsetko majoituksen jo 14.9.? voitko tarjota/tarvitsetko kimppakyytiä mistä /minne.

Ohjelma La 15.9. (muutokset mahdollisia)

Klo 11-12 Saapuminen, majoittuminen

Klo 12 Lounas

Klo 13 Vapaaehtoisten osuus Rauhanturvaajaliiton vertaistukitoiminnassa: alustus vertaistukikoordinaattori Timo Ryhänen, keskustelua

Klo 14.30 Kahvit

Klo 15 Katse tulevaisuuteen: uusia alkuja vertaistukitoimintaan; ryhmätyö ja keskustelu

Klo 17 Mahdollisuus ulkoiluun, vapaata seurustelua

Klo 18 Päivällinen

Klo 19- Yhteinen illanvietto Upilan leirikeskuksessa Päijät-Hämeen rauhanturvaajien kanssa talkootapahtumassa (4 km): rantasauna, makkaranpaistoa, vapaata ohjelmaa.

Ohjelma su 16.9.

Klo 8-9 Aamiainen