Seuraava Rauhanturvaajaliiton ja Oulunkylän kuntoutussairaalan järjestämä vertaisilta pidetään ke 12.9. alk klo 16.45. Tavoitteena on järjestää kriisinhallintaveteraaneille mahdollisuus virkistäytymiseen, keskusteluun, kokemusten jakamiseen ja saada virikkeitä omatoimiseen liikuntaan. Ilta on osallistujille maksuton. Matkakuluja ei korvata. Ota mukaan Kriha-kortti, sisäliikuntavälineet ja saunomiseen tarvittava varustus.

Vertaisilta alkaa kokoontumisella klo 16.45.

Ohjelma alkaa klo 17.00 osoitteessa Oulunkylän kuntoutussairaala, Käskynhaltijantie 5, 00640 Helsinki. Tule paikalle ajoissa, että päästään heti liikunnalliseen alkuun.

Illan ohjelma:

17.00-18.00 ohjattua kuntosali-/kahvakuulaharjoittelua tai vesijumppa (mahdollisesti myös muuta ohjattua liikuntaa)

18.00 sauna, uintimahdollisuus, poreallas

19.00 illallinen, vertaistuki-kahvit; keskustelumahdollisuus: kahveilla mukana myös Oulunkylän kuntoutussairaalan työntekijä.

20.30 mennessä ilta päättyy

Mukaan pääsee 20 ensimmäistä, joilla on kriisinhallintaveteraanikortti. Osallistuminen ei edellytä liittoon kuulumista. Kaikkialta Suomesta osallistujat ovat tervetulleita mukaan.

Tervetuloa!

Nobel -muistoristi